I will never stop dreaming

En ren moped senare sitter jag här igen och hör på underbar musik. Dagen blev med det samma hundra gånger bättre. Vad skulle jag göra utan musik egentligen? Jag skulle aldrig klara mig utan det. Det har varit en stor del av mitt liv sedan jag var liten, och det kommer alltid vara det. Helt otroligt hur musik kan ändra humöret! :)
 
Mopeden blev ren, men det blev ingen körrunda, tyvärr. Pappa var just ut och testkörde här på vägen och vi kom fram till att det kan bli lite knepigt att ta sig ut från gården eftersom det är ganska så slaskigt. Det går att komma härifrån, det är värre att ta sig upp på gården! Ringarna är liksom inte alls gjorda för något som har med vintern att göra. Men vi får se hur det blir med det. Jag vill komma mig härifrån! 
 

Nu skulle jag så gärna se ett avsnitt av något serie. Men jag har redan sett klart alla avsnitt av Gossip girl, som för övrigt var så bra så jag gärna skulle se dem igen! Nästa säsong av pretty little liars kommer ut först i juni, och det har inte kommit något nytt avsnitt av The vampire diaries. Så jag är rädd att det inte blir något avsnitt av någonting. Då har jag i princip bara musiken som håller mig sällskap! Det är ju inte dåligt det heller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0