Kan äntligen kalla mig ledig!

Idag kan jag äntligen pusta ut efter att ha haft minst ett prov i veckan på 4 veckor. Jag fattar inte ens hur man står ut med ett sånt schema, men vad kan man. Har man valt gymnasiet så får man ta och stå ut!
 
I helgen ska jag faktsikt bara ta det lugnt. Vila upp mig efter några tuffa veckor i skolan. Till på köpet har vi ju faktsikt gått klart 5 perioden nu också. Det kan inte vara så värst länge tills sommarlovet! Men direkt man tittar ut genom fönstret så känns det som en evighet. En positiv/negativ sak är ju att jag fick gå hem från bussen i snöslask. Det var grymt vått, men med snöslask kommer väl vår?
 
Eftersom det fortfarande är "vinter" så kan jag ju bjuda på en vinterbild! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0