MOPEDVÄDER!

Var ut med mopeden idag för första gången iår! Dessutom är vädret jätte fint och varmt så det felar ingenting det heller! Har inte gjort så mycket annat idag än att rymt hemifrån med mopeden. Jag kände mig illa tvuntgen att fly hemifrån eftersom minj lillebror fick maginfluensa inatt, och jag har ingen möjlighet att bli sjuk nu. Så det blir att hålla sig borta så mycket som möjligt. Jag kan och får inte bli sjuk. Det finns inte ens i mina planer. Nästa vecka skulle ha passat så mycket bättre. Det är bara att vänta och hoppas att jag inte har blivit smittad.
 
Om jag inte blir sjuk så far jag till chassis senare ikväll. Blir nog troligen det eftersom jag absolut inte kan vara hemma nu. Så strax efter maten blir det nog att sticka iväg igen. Mopeden funkar, så jag riskerar nog inte att stanna mitt på vägen, vilket jag gjorde med pv´n förra veckan. Den stannade tre gånger inom tre kilometer. Men jag kom ju mig hem, det var ju huvudsaken! Jag tänkte faktsikt inte gå igång mopeden då jag skulle från mommos tidigare idag så jag fick lov att kicka igång den. Känns faktiskt lite konstigt att kicka igång en vespa, men har man inget annat val så...! :)
 
Nu ska jag gå ut och sola, förhindra att smittas av någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0