Nu börjar jag blogga igen!

Nu har jag raderat alla 166 inlägg jag har haft på den här bloggen. Jag vill verkligen börja om på nytt, helst utan gamla inlägg som jag skrev för två år sedan. Nu har jag fixat nlite här på bloggen.  Jag har delvis gjort om designen. Men jag blev inte helt nöjd med den, så bara jag har lite mer tid så ska jag ta och göra den precis som jag vill ha den. Men just nu har jag tyvärr inte tid. Ska nämligen läsa på matematikprov. Eller i alla fall försöka se till att jag kan det. Det här med långmatte är ju också lite arbetssamt ibland!
 
Eftersom att ta bilder är ett stort intresse i mitt liv så kommer ni troligen få se en del bilder. Jag hoppas att jag kan hålla den här bloggen vid liv nu då! Livet känns ljusare nu då det blir vår. Jag tycker det är rätt jobbigt med vintern, man blir rätt deppig av mörkret. Men nu kan jag glädja mig åt att det börjar bli ljust nästan dygnet runt. Åtminstone från tidiga morgonen till kvällen. Så nu får vi bara vänta att våren ska hitta hit på riktigt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0