TISDAG!

Har inte bloggat de senaste dagarna utan har istälet umgåtts med kompisar, varit någon sväng ut med mopeden och faktiskt sett två första filmerna av star wars! Haha, men de var faktiskt bra. Jag har rätt konstig filmsmak. Alla de där romantiska filmerna har jag blivit trött på, har ingen aning om varför. Men det känns som om alla de där romantiska filmerna slutar likadant. Till slut lever de lyckliga i alla sina dagar, typ. Så därför har jag mest sett på action, fantasy och komedier den senaste tiden, och det går nog helt bra det också! Ännu har jag inte tröttnat på dem, och när jag väl gör det... då kan jag ju alltid fortsätta med de romantiska filmerna :)
 
Ska ta och höra på lite musik och öva lite på en låt som jag kanske hamnar sjunga med jenny (klicka för att komma till hennes blogg) på föräldramötet på skolan på torsdag. Och det kan jag säga, om jag ska kunna sjunga den utan att rösten sviker mig så krävs det lite övning tror jag! Men först -> Matteläxan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0