VÅRDAG!

Det har faktiskt varit en helt fantastisk dag ute! Började dock dagen med att försova mig då jag skulle till lågstadiet för att vara där på loppis och matdag. Det var ju en bra start. Men sedan har jag varit till mommos och moffas och hälsat på. Passade på att sola lite medan jag var där för det var så grymt skönt att sitta på trappan där det inte blåste något. Nu är jag hemma och har just sett det senaste the vampire diaries avsnittet och ska lyssna på lite musik nu innan jag ska ha lördagsmys framför en film eller något liknande. Jag känner mig lite spänd av någon anledning. Har 6 veckor kvar i skolan och sen är det sommarlov! Snön har smält till största delen, men jag ska fortfarande sitta och läsa läxor på kvällarna. Så det ser jag ju inte fram emot direkt. Men jag har 6 veckor kvar, och dessutom har jag för mig att vi är lediga någon dag nu mitt i veckorna, så det är ju inte heller fel! Men vi får bara ta dagarna som de kommer, det finns inte så mycket annat att göra.
Jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0