29.8.2013

Härligt med en uppdatering någon gång om året, eller hur? Känner mig ganska tråkig som bara mittiallt kommer på att börja blogga igen, och sen efter något inlägg så tar det flera månader innan ni hör någonting från mig igen. Det blir liksom inte till någonting när jag en gång försöker, för tillslut orkar jag bara inte bry mig längre. Så därför tänkte jag slänga in ett inlägg här för att sen inte återkomma något mer på sisådär ett halvt år. Eller vem vet? Kanske jag klarar av att hålla den vid liv? Vem försöker jag lura egentligen?
 
Skolan har börjat igen, känns lite stressigt faktiskt. Så nu är det fulla dagar med en massa lektioner man har att se frammemot, och sen till kvällen en massa läxor. Så det är mitt liv nudå, igen. Skola, hem, läxor, fritid någon timme, sova, skola... osv, osv. Det är bara att fortsätta så nu då, tills nästa lov :)
 
Jag älskar teenager posts, haha :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0