Skriver...

Jag har alltid tyckt om att skriva. Av någon anledning har det varit lugnande att skriva, bara vadsomhelst. Med tiden har jag påbörjat en massa egna låtar (som aldrig har blivit klara), en massa berättelser (som alla är på hälft) och en massa andra randomtexter. Jag har alltid tyckt om att lägga ord på papper, bilda ett liv med ord, en berättelse, en historia. Det är så skönt att bara få sätta sig vid datorn och skriva, vad som helst. Men oftast när jag sätter mig framför datorn har jag ingen aning om vad det egentligen är jag vill skriva, jag bara vet att det är något. Så oftast sitter jag med ett tomt office-dokument framför mig och har ingen aning om vad jag håller på med. Ibland går det bara, ibland inte. Idag är en sådan dag. Jag skulle så gärna bara skriva, men jag har ingen blrjan, och utan början finns det ingen fortsättning, eller slut. Så det blir inte så mycket skrivet idag är jag rädd. Så därför tänkte jag skriva ett blogginlägg, när jag ändå var på humör för att skriva :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0